God morgon

Gott att ha lite sovmorgon tycker jag!
Men vad är det jag ser när jag vaknar?
En baby som sitter vid datorn, hrm, undra om han har haft abstinens efter den hela veckan när han varit med mig i Hultsfred. Söt är han i alla fall, helt inne i datorn. Skulle nog inte märka om jag dansade naken i taket.
Idag ska vi i alla fall färga håret, hälsa på pappa, plocka rönnbär till Sofias kalas, äta nåt gott, mysa & bara ladda upp inför 25-årsfesten imorgon!

Funderar på att gå ut en promenad sen när jag känner mig lite piggare, ska bli skönt.
Det är ju trots allt lite sol som tittar fram på himmelen, niice.

Eh, men jag hör av mig senare idag.

Pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!