Dansa som på technodroger

Om några dagar bär det hem.
Jag, Therese, all jävla packning vi dragit på oss, och Junior såklart, bilen alltså.
Ska bli skönt att lämna den här byhålan bakom mig.
Det enda positiva med Hultsfred är Håkan & Rage against the machine.
Men oj, det har ju redan varit. Så nu får jag sukta efter Hultsfred i några månader till.
Se det från den ljusa sidan Jennifer. Du slipper by-befolkningen som för övrigt är helt tappade.
Du slipper snorungarna på innergården utanför lägenheten, med tidelag, vapen, konstiga lekar & annat dom sysslar med.
Jag slipper rikspuckot till granne.
Jag slipper tänka på vad jag ska köpa för mat.
Kylen är ju full hemma. Frysen med förresten. Gott.
Jag slipper städa. Iaf såhär mycket.
Tack gode gud för diskmaskinen. Dagens i-landsproblem.

Jag kommer dock sakna sena nätter med hög musik, oboy, cigg & ett jävla glatt humör.
Vem kan röka på sitt rum hemma? Inte jag iaf.
Vem kan ösa på bästa musiken på högsta volym klockan två på natten hemma? Inte jag iaf.
Och, här kan man slänga kläder, skit & allt annat runt omkring sig utan att nån bryr sig.
Men, det är INTE okej att bo i Hultsfre längre än 2-3 månader i sträck. INTE OKEJ. lol.

Neh, nu ska jag fundera på vad jag ska äta härnäst. Nudlar någon? Gott äre iaf.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!