Allstar Loser


God morgon!

Eller ja, snarare eftermiddag. Gick ju dock upp vid elvatiden, åh herregud vilken träningsvärk efter springturen igår, att en människa kan vara så otränad.
Tog en kopp te & rökte. Bästa stunden på hela dagen, eller vad tycker du?
Sen fick jag faktiskt tummen ur & städade mitt rum, sorterade alla kläder, slängde all smutstvätt, röjde på skrivbordet, gick ner med disken, ja you name it!
Gud va duktig jah kände mig. Inte klar än iofs, det är min diskdag idag, så jag lär få slita mer nere i köket senare idag.

Ne, nu ska jag ner & röka alldeles strax, det är liksom grejen när man har långtråkigt.

Puss på er sålänge.
Postat av: lsd

gillar "god morgon" och att du publicera inlägget 15:00

2008-09-18, 15:58:50 - URL: http://diemydarling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!