My life so far

Det är inte alls festligt att vara sjuk.
Så jag och T åkte till Willys och köpte glass, cola, godis & pizza. För det får man när man är sjuk.
Jag köpte citron också, så jag kan blanda citronisvatten, mot min urinvägsinfektion. Tyck synd om mig, jag gråter när jag kissar.
Sov till klockan tolv idag, låg i sängen till halv två, städade, gick och lade mig och sov igen mellan tre & sex.
Gode gud, hur kan jag vara trött nu?
Imorn åker jag hem, ska bli hur skönt som helst faktiskt!

Eh, jag tror att jag måste sova typ, eh, nu!
Puss & godnatt på er <3
Postat av: Anonym

HAHA!

2008-09-05, 13:39:43 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!