Finally home! :)

Hej era godingar!  :)

Nu har jag äntligen slutat jobba för dagen, det har varit sjuuukt lång & seg.
Förlåt att jag inte uppdaterade igår, men det har hänt lite saker, som är väldigt privata.
Men nu vet ni iaf!

Var iväg en sväng hos pappa mellan mina två jobb & sen åkte vi ner till stan och fikade.
Sjukt gött jobb att vara assistent, man kan göra vadfan man vill typ!
Passar mig utmärkt.

Förresten, en kille med downs syndrom har raggat på mig idag, sjukt, men han va så söt ! ;D haha.

Nu ska jag göra mig lite té, sätta på ett vänner-avsnitt & bara koppla bort alla andra tankar.
Wish me luck guys!
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. hehe tack ^^ hehe..

Okey :D jag slappar abra här hemma. Tv.en är min bästis ikväll ^^

2009-08-25, 18:52:08 - URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!