Good morning!

Tjo!

Kom precis upp & upptäckte att lägenheten fortfarande ser ut som ett bombnedslag. Suck.
Jag orkar inte, haha, får ta tag i det ikväll.
Som sagt så börjar jag inte jobba förrän kl 15, så jag har gott om tid på mig att ta en promenad & duscha.
Men INTE städa.
Ne, Eric ska få hjälpa till minsann.

Nu ska jag betala räkningar, suuuck.

Puxs.
Postat av: sandra

sv: så sant så! när jag fick min första lön, så satte jag undan 5000 på ett annat konto, och tänkte att jag skulle sätta undan lite varje månad. det gjorde jag ju inte! pengarna tog ju slut på en gång!

2009-08-18, 11:44:12 - URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!