Köttfärssås & stall? :P

Hejhej allihopa! :)

Kom just hem från stallet, jag känner mig typ död. På riktigt.
Och dessutom måste jag laga mat att ha med till jobbet imorn, gaah. Sjuukt jobbigt.
För övrigt har jag stressat som en idiot på jobbet idag, vilket känns i kroppen.
Vissa sölar bara bort sin tid, medans jag faktiskt vill bli klar & kunna komma hem i tid.
Inte mitt fel att jag har ett anständigt liv att sköta :) haha.

Neeh, nu ska jag fixa iordning köttfärssåsen, och sen ska jag läsa Veckorevyn & dricka cola.
Ska efter det inte resa mig mer ur sängen förrän imorn.
Fast, om jag kommer på nåt kul så lovar jag att springa upp till datorn & uppdatera.

Kixxes.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!