Sista helgdagen :)

Jösses vad många ni är som läser nu, verkligen jättekul! :)
Hoppas ni hittar nåt intressant med mig, för ibland tvivlar jag, haha.


I vilket fall har jag lagat en mysig middag till mig & min pojkvän.
Sedan hjälpte han mig med min dator & nu sitter vi och dricker kaffe, medans vi tittar på lite vänner-avsnitt.
Snart ska jag bädda upp sängen & krypa ner.
Har nu säsong 2 av tre kronor, som jag måååste se, säsong 1 slutade så förbannat spännande.

Förresten, min dator vill fortfarande inte ta emot mina bilder från kameran, så imorgon får jag ta med den till stan.
Förlåt, förlåt, men när det är fixat kommer det ju desto mer bilder! ;) hihi.

Puss & godnatti!
Postat av: Sofia Werlin

det går bara bra med träningen :D

2009-08-23, 21:25:04 - URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Laila

kul =) har precis bakat sockerfria muffins =)

2009-08-24, 00:23:32 - URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!