Söndags-lista

Innan jag går och lägger mig ska jag lägga ut den här listan, så kan ni lära känna mig lite bättre!


1. Har du gjort något som du är stolt över denna månaden?

Absolut, jag har jobbat rätt mkt mer än jag trodde att jag skulle klara av, och det är jag sjukt stolt över.


2. Brukar du köpa spontana presenter?

Njae, det händer ibland att jag köper hem nåt till älsklingen <3


3. Vad är det äckligaste du har ätit?

Hrm, jag vet inte faktiskt.


4. Vem pratar du oftast i telefon med?

Mamma, hon ringer nästan varje dag :)


5. Har du besökt någon nöjespark denna sommaren?

Nej inte än, men snart får det bli Liseberg, åker allt!


6. Samlar du på något?

Skit som man inte gör sig av med, för man tror att man nån gång får användning för det ;P


7. Coca cola eller pepsi?

COLAA!


8. Har du lätt eller svårt för att somna när du lägger dig?

Rätt svårt faktiskt, jag kan inte riktigt slappna av & släppa alla tankar.


9. Bäddar du din säng dagligen?

Njae, nästan varje dag.


10. Hade du kunnat jobba svart?

En period kanske, men inte som ett riktigt jobb så att säga.


11. Vad har du ätit till middag idag?

Panpizza ;D gööött!


12. Oroar du dig för svininfluensan?

Nej faktiskt inte, får man den så får man den. Så enkelt äre..


13. Har du något "fyllenamn"?

Vadå fyllenamn? Det tror jag inte..


14. När blev du skrämd/rädd senast?

När det satt en stor spindel på min vägg. Är inte rädd för dem i vanliga fall, but this was biig!


15. Har du fått sys med stygn någongång?

Yes, åtta stygn i bakhuvudet. Klantarsle..


16. Hur bor du och med vem/vilka?

Men min älskling i en etta, men snart fåre bli en tvåa, så mkt grejer som jag har ;D


17. Vad skulle du aldrig skriva om på din blogg?

Alltför privata saker om min familj & om mig själv.


18. Ser du fram emot hösten?

Ja, absolut. Det är en mysig årstid, så länge det inte regnar.


19. Vad har du med dig in på biografen?

Popcorn, godis & en cola.


20. Snoozar du eller hoppar du upp direkt när alarmet går igång på morgonen?

Snoozar sålänge det går! :) Ibland får jag förbannat bråttom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!