Trött as hell

Hejhopp!

Har inte kunnat uppdatera, har varit borta hela dagen, nästintill.
Åkte hem till mamma imorse & åt frukost, sen kidnappade vi hunden & tog med honom till stamsjön.
Såå glad han blev, han badade, simmade, fnös & skvätte vatten om vartannat.
Helt underbart skönt att vädret har hittat tillbaka hit, så att man kan schteka & bada igen!
Imorgon väntar bad & fiske på förmiddagen, sedan äre kalas på schemat ; min syster fyller år på Söndag.
Alla dessa kalas, man blir ju kalas-skadad.

Haha, ska slänga in ett kort på älsklingen när han gungar på vägen hem från mamma nyss!





Ska kolla igenom kameran nu, finns lite bilder tror jag. Slänger upp dom sen.
Puss sålänge.
Postat av: Sofia Werlin

jodå jag har dig :)

jag tar aldrig bort något blogg som jag läser :D

2009-08-08, 15:34:19 - URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!