Nu är det dags!

Jennifer ska bli nyttig.
Inte smal & sjuk, bara nyttig!

Har förut känt att det inte är lönt, att jag inte är motiverad.
Men, imorse när jag tog på mig ett par jeans som förut varit ganska snyggt pösiga, och nu var som ett korvskinn, då bestämde jag att såhär vill jag inte ha det.

Om ni har tips på hälsosam viktnedgång, som fungerar, så tipsa för guds skull.

Såhär får det bara inte gå till.

Och nej, jag skäms inte över min kropp, jag tycker bara att kläder man köpt ska passa.
Punkt slut!
Postat av: Beata, knypplare

ljug och säg att det är jag som motiverat dig!! Träna fem dagar i veckan, och det kryper i benen och jag vill träna mer!!



(nu sitter jag på kontoret med en stooor latte, fet bauguette som min handledare envisas med att jag skall trycka i mig.. PLUS en godispåse... mina egenköpa äpplen ser jävligt vilsna och bortglömda ut...)

2009-02-09, 10:47:41 - URL: http://diemydarling.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!