Måndag

Hej, hur mår ni idag?
Jag mår toppen. Kom upp i tid, hann äta frukost till och med.
I bilen på vägen till praktiken blåste det jättemycket, det kändes som om bilen var på väg åt helt andra håll emellanåt.
Det är jätteläskigt, jag lovar. Speciellt med min lilla schlet-bil.
Dags för en ny snart kanske? Som inte är från yngre stenåldern.
Känns nästan som att jag faktiskt springer igång den på morgonen.
Lite flinta-känsla.
Snart är det väl ett hål i golvet också.
Fast, jag har tänkt på hur bra det är att faktiskt ha en egen bil.
Jag är friii!
Men jag är fan inte lika fri den dagen bilfan stannar nånstans & aldrig startar igen.
Arma dag. Fy. Jag är rädd för att det är snart.
Då är jag fången igen, i bussdjungeln.

Men, vi hörs väl lite senare va?

Kisses / J a e n n i


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!