Veckans!

jag gör helt enkelt en BlondinBella & kollar hur min vecka ser ut. Copycat-Jenz0r <3

Skola/Arbete -
Min praktik har dragit igång igen denna Måndag.
jag siktar in mig på att lära mig så mycket som möjligt & vara på topp!
Har mycket pappersarbete denna veckan.
Men även skitkul saker som att göra affischer & flygblad etc. Min egen design <3

Kärlek/relationer - Att finna det där lilla extra igen med Eric,  det som glimmar till då & då.
Kanske ut & gå på stan en kväll, käka något gott. Umgås & ha kul. Inte bara tänka på vardagens gråa yta.

Hälsa - Ja, detta dilemma. Ska nog faktiskt börja ta längre promenader, gå i skogen med hunden.
Springa med mamma. Det börjar bli ett måste. Snart får jag grattis till babyn-kort.

Övrigt - Ta en dag i taget, inte stressa upp mig. Vila mycket & dricka vatten. Läsa böcker, massor av böcker.
Kanske fila på bloggdesignen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!