Saturday

Goddagens allihop!
Nu är jag hemma igen.
Mötte upp pappa i stan vid nio, gick runt & handlade färska jordgubbar & potatis till mitt kalas senare idag!
Det bjuds på Kall kassler med gräslöksmarinad, färskpotatis & kall örtsås.
Till det finns även painriche ( eller hur det stavas) & ost.
Efterrätten blir min egen maräng & jordgubbstårta, eftersom jag inte tycker om prinsesstårte-stuket.
Mumsigt värre, eller hur?
Fick med mig massa tights & strumpbyxor hem & ett par mini-högtalare till min mobil, för strand&sol-dagarna framöver.
Gud vad jag & Bella ska schteka på stranden.
Nu har nämligen den brända delen av mig blivit brun, så nu kan jag vistas i stark sol igen.
Läste i tidningen att det ska vara strålande sol hela nästa vecka med. Underbaaaart! Inte sant?

Nu ropar pappa, måste hjälpa honom med fönstrena & sen maten.
Vi hörs senare, ska försöka mecka ihop lite bilder på kalas-gästerna med.

Ha det så himlans bra i den stekheta solen!
Och puss på alla som just nu befinner sig på P&L, lyckostar!
Postat av: Sofia Werlin

Sv: ja verkligen :D



älskar deras brun utan sol på sprayflaska, mycket bättre än de flesta märken..

2009-06-28, 23:48:35 - URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: susan

I'm back!

Och jag ska försöka blogga på som vanligt :) <3

2009-06-29, 10:31:59 - URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Awe, tack så mycket du söta :) <3

2009-06-29, 16:47:32 - URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!