Thursday

Sitter här nu, nyduschad, fräsch & utvilad efter jobbet.
Det har verkligen varit en jobbig dag idag, varmt så inni på jobbet, man orkar knappt vara där inne.
Men så fort man kommer ut så är det svinkallt, typiskt Sverige! :)
Idag är jag fri att göra vad jag vill, inga förpliktelser eller ridning, bara chill.
Gött somfan faktiskt.
Ska lägga in lite filmer på hårddisken & kolla igenom några stycken.
Funderar på att gå ner till affären & köpa nåt gott för dom sista slantarna, för jag behöver dom inte, har redan bensin i bilen & en hel limpa cigg. Så jag klarar mig tills nästa slant trillar in!
Fick reda på idag att jag har jobb hela sommaren förutom en vecka, men den veckan ska jag minsann hitta på nåt kul!
Tiderna i sommar blir 7-11 några dagar & resten får jag schema på inom en snar framtid.
Nu återstår bara letande av lägenhet, inte lätt i den här stan.
Har stått i fucking kö i 3 år, inte ett erbjudande har man fått. Skit, skit, skit.
Till veckan kommer iaf mina saker jag klickade hem får någon dag sen.
Äntligen lite nytt & fräscht.
Ska också införskaffa mig en klänning till min 21-årsdag ( Ja, jag blir tant iår).
Någon som vet nåt ställe där det inte är alltför dyrt men jävligt snyggt?
Tipsa mig isåfall.

Eh, folks, vi hörs av senare.
Släng in en kommentar, jag behöver piggas upp!
Postat av: NATHALIE - life as it should be!

söt blogg, följa varandra via bloglovin? :)

2009-06-04, 18:42:56 - URL: http://nathalije.blogg.se/
Postat av: Almighty måns

Love you <3

2009-06-04, 19:20:27 - URL: http://diemydarling.wordpress.com
Postat av: NATHALIE - life as it should be!

bra, säg till när du gjort det. så lägger jag till dig :)

2009-06-04, 19:34:56 - URL: http://nathalije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!