Detta fält måste fyllas i

Fredaaag!
Visst låter det underbart? mm..
Kom till jobbet för en stund sen, hungrig & trött dock.
Varit vaken lite för mycket inatt, mycket seriöst prat & lite bråk.
Men men. Jag tror det har löst sig nu i alla fall.
Hrm, snart är det frukost, äntligen.
Hann ju inte dricka kaffe imorse, eftersom ja vaknade lite för sent.
Ska göra så mycket idag med, hihi.
Massor att göra här på jobbet, bäst jag sätter fart snart.
I eftermiddag blir det en härlig ridtur, sen vidare till systemet, fixa biffen, hem, duscha, göra mig iordning.
Sen bliree feeeest!

Äh, hör av mig sen. Jag dör av hunger. puss, hej, på, dej. Eller så.
Postat av: karin

åh fyfan vad therese och elin var fulla igår.

harreeguuud!

2009-03-21, 09:51:57 - URL: http://hurtig.blogg.se/
Postat av: karin

du är lika duktig på att uppdatera som jag är.

fast jag är nog lite bättre med det, som på allt annat.

2009-03-23, 00:25:19 - URL: http://hurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!