Lördag

Sorry för dålig update.
Har inte suttit här så mycket idag! :)

Igår var det kalas hos min farbror, grillkväll & massa goda tillbehör.
Det slutade med att jag pimplade vin & baileys, så jag kunde inte köra hem.
Så vi vaknade alltså upp hos pappsen idag istället, som bor rätt nära.
Hem, duscha, chilla & vidare till mamma, som även hon stod för grillat.
Mums säger jag bara.
Är hos baby nu, dricker vin & chillar järnet. Äntligen lung & ro, haha.
Det väntar dessutom några avsnitt av "sexuellt" på min externa.
Älskar det!
Har även dokumentären "The worlds biggest penis", ska se den med. Mycket intressant.
Någon som sett den? :D
Postat av: evelina

Sv: Ja gör de! Jahaja, ojdå. Jo samma här, jag hade brunt hår och färgade de blondt och de gick av minst 7 cm och blev jättetunt :( Men hårförlägning är typ räddaren i nöden :D

2009-05-24, 00:29:30 - URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Väldigt fin blogg :D

2009-05-27, 21:25:28 - URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!