Torsdagens bravader

Hoppträningen idag gick superbra, förutom en liten detalj, jag praktiskt taget FLÖÖG av.
Mitt fel.
Missbedömde avståndet, tryckte av för tidigt & Dizella tog ett halvt galoppsprång till & tvärnitade.
Hade hon hoppat hade dock fallet blivit värre än det blev, för det hade blivit en jävla obalans.
Underbara häst <3
Sen fick jag hoppa upp igen & börja om. Och då gick det skitbra!
För övrigt har jag bara jobbat idag, och sedan tvättat Dizella inför Lördagens Clear round.
Imorgon blir det putsning & byte av schabrak osv. Önska mig lycka till på Lördag vettja!

Pusz.
Postat av: Bea

Hoppas du får en underbar helg :D

2009-05-29, 00:01:22 - URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!