Friday ffs.

I'm back bitches!


Hejhej förresten.
God damn, vilken Fredag.
Sjukt seg, men mysig :)
Kom hem för en stund sen, sitter här & funderar på vad jag ska hitta på för jävelskap.
Har iaf fixat windows 7 Ultimate till datorn nu, så den funkar finfint! :)

Iaf, äre nån som kan ge mig en bra guide till hur jag ska sätta i mitt löshår, det är sjukt svårt när mitt hår är så kort som det är & dessutom blont.
När jag hade svart löshår var det no problems at all. HELP!
Kom igen, var snälla & hjälp mig.
Ingen som bor i närheten av Varberg, eller helt enkelt i Varberg? :P


PUSS <3
Postat av: evelina

Sv; va? vad ska jag förklara? :) hihi :D tack! <3

2009-10-24, 01:08:07 - URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!