I'm sorry, I can't be perfect

Hej & förlåt.

Blir nog aldrig någon bild på det nyinköpta.
Alla mina sladdar försvinner. Helt seriöst, går upp i rök.
Fast jag inte ens använt dom.
Både sladden till kameran & mobilen är gooone.
Blir så trött på mig själv.
Ni får nöja er med en egoboost-bild på mig. Ni kanske bli gladare då! Haha.


Postat av: Camilla

Du är ju för fan patetisk.

2009-10-27, 11:52:19 -
Postat av: Emelie

Hahahahahaha! :)

2009-10-28, 13:17:58 -
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01, 22:09:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!