Hatar folk som spammar..

Helvete vad förbannat jag blir.
Kan folk ge fan i att skicka massa spam-skit om typ ; "Läs den här bloggen, den är skitbra. Det är en läsare som skickar, inte hon som skriver bloggen."

I DON'T FUCKING CARE!
När ska folk förstå?
Är jag intresserad, så söker jag upp sådana bloggar, okej?
Och du som spammade sist om nån jävla skitblogg, kan du lära dig stava innan du skriver till mig iaf? Tack.
Och, en sak till, folk som skickar typ ; "Ååh, vilken fin & bra blogg, mår du bra? Kolla gärna in min blogg".
SLUUUTA UPP MED DET DÄÄÄR!
Vill jag läsa din blogg går jag in på den när jag läser kommentaren, tvinga mig inte att hata dig från första början.

Nu har jag avreagerat mig, tack så mycket! :)

Pussi.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!