Måndaag

Hello!
Sitter just nu & jobbar.
Personen jag är assistent åt sitter & tittar på film, så jag passar på att sitta vid datorn en liten stund.


Helgen har varit stressig men kul.
I Fredags hade älsklingen födelsedagskalas & i Lördags vare kräftskiva!
Och jag har hunnit med att storstäda, tvätta, skura, rida & jobba.
Multitasking är nog min grej, tills den dagen jag trillar in i väggen förstås! :)

Men men, har varit en sväng i stan idag & köpt en pyjamas, sockar & en ny kalender, min förra är spårlöst försvunnen. Kände mig helt lost utan den, så det fick bli en ny, och en lila kulspetspenna. Festligt? Njaa..

Nu ska jag kolla på Lejonkungen & dricka kaffe, mums <'3

Kisses..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!