Torsdags-slit

Gode guuud vad trött jag är.
Åkte 9 imorse & kom hem nu för en stund sen..
Det är påfrestande att jobba så förbannat länge.


Jag har inte berättat för er vad jag jobbar med, but I will.
Jag är personlig assistent åt en person med funktionshinder.
Och idag har dom haft ett uppträdande på sin skola tillsammans med utbytes-studenter från Afrika.
Det dansades, sjöngs nationalssånger & dom visade massa bilder från sin senaste Afrikaresa.
Det är faktiskt helt otroligt vad dom kan dansa där nere, dom har verkligen rytmen i blodet.
Att se dessa barn därifrån dansa så var fantastiskt!
Barnen från Afrika var inte riktigt lika funktionshindrade som de mesta på vår skola här, men det hindrade inte dem från att umgås, leka & ha kul med våra barn här.
Jag bara måste åka till Afrika, det var så sjuuukt coolt!

Hade jag inte haft mitt sega 3-mobila bredband hade jag lagt upp en youtubefilm, men jag pallar fan inte.

Nu ska jag äta Chili cheeze crunchers & dricka cola, cheeers! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!