Bögar, slampor & rederiet

Hejdär.
Jag är tillbaka, fast bara tillfälligt. Noll inspiration & vilja.

MEN, en sak satt jag precis & funderade på & det är om bögarna är dom storbloggande tjejernas nya assocerarer?
För håll med mig när jag säger att vart dom än går dom där tjejerna, så har dom oftast en bög i hasorna.
Inget illa menat mot bögar, dom kan ju vara roliga & så. Men dom känns liiite för mycket utnyttjade för att jag ska tycka att dom är direkt smarta.
Bara en tanke som slog mig.

Det är alltså fejk-blondiner som sedan färgar håret brunt för att "bli" intelligenta.
Det är tjocka bögar & smala bögar.
Maskulina bögar & feminina bögar.
Naturliga blondiner.
Korkade brunetter.
Stora bröst.
Små bröst.
Förbannat stora käftar.
Mycket snack & lite verkstad.
Slampor & svärmorsdrömmar.
Intriger, intriger, intriger.

Alltihop börjar tamigfan lika rederiet. Punkt. Slut. Hej. Då.
Postat av: Marie

Lägga till varann på bloglovin??

2010-04-14, 10:45:50 - URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!