Hej smärtan.

Jaha, då var denna dagen över. Vart tar tiden vägen?
Sjukt besviken idag, trodde jag slutade kl 18, men slutade tydligen 22.
Såg fram emot en trevlig stund med mamma, Marika & Jessica på Team Sportias medlemskväll, men icke.
Att en sån liten grej kan förstöra en hel jävla dag, helt sick.
Jobbar för övrigt imorgon & Söndag med, sen börjar veckan om igen.
Såhär är det att inte må helt hundra i huvudet, minsta lilla sak kan förstöra för ett par dar framöver.

Och snart äre jul, hatar jul. Det var runt jul du försvann. Den 21 December 1996 tog du ditt sista andetag.
Hatar att det var du. Du var så liten & hjälplös.
Men jag är stolt över att få vara din storasyster, för det är jag väl fortfarande, fast du är borta?
Jag säger det iaf.
Jag är stolt över att jag har klarat mig såhär långt, men varenda jul kryper alla känslor tillbaka.
Det värker nåt så fruktansvärt i mig, jag vill inte ha några fina julklappar & mat i massor.
Jag vill ha dig, den blonda lilla krabaten på 4 år, som alltid hade ett leende på läpparna.
Men jag ska inte vara ledsen, för jag fick lära känna dig & det är värt allting i hela världen.
För din skull ska jag stå ut ännu en jul. Le falskt & vara trevlig. För din skull. Bara din. Lillebror <3


& Therese, jag älskar dig utav hela mitt hjärta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!