Iskyla & hästskit


Usch & fy vad kallt det var i stallet, trots värmefläkten. Mockade snabbare än jag nånsin gjort.
Synd att hästkräket yr runt & gräver ner sin skit. haha.
Som grädde på moset jagade Baileys mig i hagen, han var nog ute efter påsen med hö!

Nu ska jag koka te, ta en filt & sätta mig i soffan & kolla på NCIS, för jag är nämligen fast.
Senare blir det Thaimat & mys.
Pappa har snott med sig min kamera till Sälen, men jag kan nog smälla av några mobilkamerabilder, dom blir ändå sevärda, haha.
Ska försöka tvinga Eric från datorn nu, han ska fanimig kolla serier med mig, annars jävlar.


Slänger in en bild på helvetesdjuret!
Monstret till vänster jagade mig.
Bonzai, till höger ville nog bara gosa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!