Det gör ont.

Det gör så jävla ont i mig.
Varför kunde du inte få leva vidare för?
Varför tog den hemska sjukdomen min bästa vän ifrån mig?
Har så mycket som jag vill säga dig mormor, så många saker jag vill fråga dig om.
Om du hör mig när jag pratar med dig, ge mig ett tecken på att du hör.
Ingenting kommer någonsin bli som det var.
Inga mer varma kramar.
Inga mer eftermiddagar med kakbak.
Inga mer kalas med dig.
Inga mer värmande ord.

Att aldrig mer få höra din tröstande röst, det gör så innihelvete jävla ont.
Postat av: Torvald Garhall

Det gör ont att se dig så ledsen. <3

2012-04-12, 19:48:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!