blir så jävla matt...

det var ett jävla gnäll från höger & vänster. ska minsann hålla mig hemma bakom stängda dörrar resten av semestern. eremit ska jag bli.
ensamvarg. forever fucking alone.
nu tycker ni att jag är otacksam & borde uppskatta det jag har omkring mig osv.
det gör jag också. men det är väl för i helvete mitt liv. vilket betyder att JAG styr över det, jag gör det som känns bäst för mig.
vill jag ligga i min säng & hetsäta dom där kebabchipsen så gör jag väl det.

poängen är att jag vill att folk ska acceptera mig, det jag vill göra & det jag känner är bäst för mig.
och just nu kändes det som en ypperlig ide att bli lite full (läs mycket).

Så, over and fucking out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!