most nights, I don't know anymore

är tillbaka. för stunden iaf.

vaknade upp idag & kände för första gången på länge att livet faktiskt är helt underbart, ibland.
denna sommaren har varit både upp & ner, men om jag tänker efter riktigt noga, så är det trots allt mest upp.
jag är jävligt bra på att vara bitter & folk får gärna ha den åsikten.
kunde inte bry mig mindre.
men jag hoppas att dom jag älskar & bryr mig väldigt mycket om vet att jag inte är så hemsk egentligen.
oftast skriver jag bara när jag är väldigt arg eller ledsen, lättare då.
men jag kanske också ska börja skriva när någon känns bra?
problemet är att man kan framstå som nån jävla solstråle & en sådan stör iallafall jag mig på.

fick ihop några rader ikväll, det trodde man ju inte när man vaknade imorse.
tänker nu återgå till att dricka vatten & äta chips med kittysarna.

Postat av: Torvald Garhall

Du är alltid underbar även när du är bitter o negativ <3<3<3

2012-10-13, 19:54:49 -
Postat av: skalman

Emelie är alltid uppdaterad med det senaste. Ett bevis på detta är att hon upptäckte din blogg idag.

2012-10-13, 21:16:45 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!