Rubrik ^^

God kväll alla vänner!

Kom just hem från en trevlig promenad runt området här.
Har massa bilder som jag kanske smäller upp senare.
Jag & Eric har hittat vårt alldeles egna smultronställe, där man bara kan sitta och koppla av.
Helt underbart!
Snart blir det fläskfilé & potatisklyftor med champinjonsås, jag är så förbannat hungrig.
Har ett par vänner-avsnitt som väntar på mig efter det & en cola förstås.
Jobbar imorgon & på Fredag, ledig Torsdag.
Då ska jag dock åka iväg på sidvagns-cross, ska bli skitkul!
Längesen nu jag var på en tävling faktiskt.


För övrigt vet jag några saker jag önskar mig:






















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!