flytten

Ja, nu väntar ca 2 veckor i Linköping igen & sedan bär det av mot Hultsfred där utbildningen fortsätter.
Jag är delad i vad jag känner just nu, vill gärna klara det här & kunna ha en utbildning på CV:t, men är detta verkligen vad jag vill?
Det är jättekul det vi gör, men allt känns på nåt vis meningslöst i det stora hela.
Alla andra är så bra & duktiga, jag känner mig värdelös.
Pusha på mitt självförtroende någon?
Usch, schitzo människa.

Nu väntar en dokumentär, sedan sova!

T, vi ses imorn & vi ska kämpa tillsammans!
Älskar dig!

Älskling, du finns alltid hos mig, vad som än händer.
Hjälp mig att klara det här, tycker ju om dig så mkt <3
Postat av: t e z z 0 r

Baby, jag känner precis samma.

MEN, bättre att ha detta på CV:t, och även om vi inte vill jobba med detta, så har vi alltid lärt oss nåt.

Älskar dig <3

2008-08-03, 23:31:45 - URL: http://youngandaspiring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!