Tänk dig själv

Tre tjejer i i en fyra, vi bara gillart!
Vi har så förbannat kul, helt underbart att bo med er Anna & Therese, ni är bäst!

Yes, idag har jag, T & baby varit på Ikea på vägen hem & inhandlat inredning till vår annars rätt trista lägenhet i, tro det eller ej, HULTSFRED, ja ni fattar ju själva.
Lägenheten är stor, men inte speciellt vacker. Ja menar vem tapetserar i terracotta, grönt, blått & gult på 2000-talet?
Helt sjukt. Nittiotalet is back, gode gud.
Vi ska iaf fixa till med lite fina växter, dukar, bordstabletter, tavlor & diverse annat.
Tror det kommer bli finfint till slut.
Jag trivs rätt bra i mitt nya rum, förutom dom blåa, skitsnygga tapeterna.
För att inte tala om vår ljusbåla/ljusturkosa soffa fråa ikea som stod där i det stora vardagsrummet, tillsammans med en träfärgad bokhyllan "billy".
Men, vi ska försöka göra det så mys som möjligt.
Mycket levande ljus & gosiga filtar i höst.
Längtar faktiskt till hösten, tro det eller ej, det lockar med oranga löv & lite kyla & blåst.
Man har liksom en anledning att gosa in sig med älsklingen i en filt, med te & en skitbra film.

Nee, nu ska jag passa på att ladda ner lite movies när jag är hemma, ja menar det mobila bredbandet går inte alltför snabbt.

Eh, vi ses. Eller så gör vi det inte! Puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!