Vill bara tala ut.

Jo, såhär är det.
Jag gillar inte julen speciellt mycket.
Tomtar som tar plats.
Man måste dessutom sätta upp tomtar från typ farmors-mormors-kusin osv.
Såna gamla läskiga tomtar. Såna man bara drömmer mardrömmar om.
Man ska baka julgodis, man ska handla tusen olika onödiga småsaker till julklappar, eftersom man helt enkelt inte har råd med annat. Man känner sig snål.
Barn ska dessutom ha så förbannat mycket attention, jag gillart inte.
Dom ska alltid öppna sina jävla paket först. Dom ska kasta papper omkring sig & tar ingen som helt hänsyn till oss som klämdes ut ur våra mammor några år tidigare.
Bortskämda är dom med. Får dom inte det dom har "önskat" sig, så kastar dom allt omkring sig, som om det vore gratis liksom. Var förfan tacksam snorunge. Annars kan du fan följa med tomtefan till nordpolen.
Och all denna stress. Inte konstigt att vår generation blir mer & mer sjuka, så som det stressas runt kring jul.
Och all hysteri kring rean sen då. Gode gud. Man kan inte vistas på Varbergs torg utan att bli överkörd av permobil, barnvagn, cp-truckar & annat på fyra hjul.
Och alla giriga kärringar som tror att dom kan klämma in sig i en storlek 32 på Gina Tricot.
Gode gud. Ät upp er under jul ffs. Då är det gratis. För mig iallafall. Och gratis är alltid gott.

Men, vad tycker ni om julen?

Btw, jag sköt Palme & satte Tomtefan i klister.
Om snuten bara visste det var Jenz0r-terrorister.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!