My heart falls to pieces when I realize

(Har blivit utmanad av http://youngandaspiring.blogg.se/ )
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag
- Göra en god frukost
- Dricka kaffe efter frukosten & en cigg
- Äta lunch
- Sitta vid datorn & chilla
- Gå på speedcross på anneberg

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 10 år & gosade med mina pånisar typ.

Ställen du bott på?
Tvååker, Varberg, Linköping

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Klippa mig fint & sätta i snyggt löshår
Träna på ett förbannat dyrt gym med PT, så man blir snygg nån gång :)
Resa jorden runt med T
Köpa ny bil till mig, en till pappa & två till mamma & Mats
Köpa ett hus med stall, så jag kan få tillbaka känslan med pånisarna!

De personer jag vill utmana är: Marr1& Anton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!