Dagens aktiviteter.

Kära hjärtanes vilken dag alltså!

Legat & solat på balkongen i typ två timmar med boken "Smuts" i handen, läs den, så jävla bra.
Rekommenderar den starkt.
Mitt intresse för böcker börjar komma tillbaka. Under mitt nörd-stadie i mitt liv läste jag 4-5 böcker i månaden, helt sjukt. Hur hade jag tid, när jag dessutom spelade fotboll & hade pånisar? Kära nån.
Men iaf, den handlar om en jurist, Jonas Wahl, och hans liv, med jobb, familj & vänner. Skitbra! Helt fast.
Vid sju-tiden åkte jag på kalas till Eivor, Mats kära mor. God mat, alltid goood mat, love it.
Åkte sedan hem till mamma & plockade ihop lite kläder. Lotta ringde på vägen, svängde förbi henne på vägen in till stan igen, vi drack kaffe & tog några cigg. Sen drog vi en raggar-runda i det folktomma Läjet, inte en käft så långt ögat kan nå. Märkligt, med tanke på kanonvädret vi har här. Man smälter nästan bort.
Åkte in till Eric & nu sitter jag här & myser!

Snart sova, ska ner till jobbet imorn & se om jag kan få mig ett litet arbete snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!