Get the fuck out, stay the fuck out



Ni vet när man fyller 20 år? Då vill man gärna att folk ska veta det.
Och idag när det är Lördag tänkte jag festa till det med lite cider, som jag nu kan köpa själv.
Jag strosade runt där inne & plockade på mig cider & en bag-in-box då va.
Gick fram, ställde mig i kön, kom fram till kassan och väntade på att få langa fram leget.
Fick jag det? NEEJ! Fyfan, man vill ju visa. Men men, jag ser ju ut att vara typ en snorig liten jävla 14-åring.
Så jag plockade ner allt i påsarna & gick ut, I CHOCK. Orättvis värld vi lever i.

Jaja, sitter iaf nu & njuter av det lagliga jag köpt. Mycket trevligt!
Snart blir det chill & ett avsnitt av antingen Prison Break eller Gossip girl.

Pusshej
Postat av: t e z z 0 r

HAHA! Mig kastar dom ju sig fan på så fort jag kommer in.. YESS jag ser yngre ut än dig!!

2008-06-28, 20:27:59 - URL: http://youngandaspiring.blogg.se/
Postat av: Malin

Du får visa snabbt, så får du godis!

2008-07-08, 18:47:01 - URL: http://terrorism.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!