midsommar

Sorry, dålig uppdatering. Jag är seg jag vet.

Eh, nu är jag 20 år, halvvägs till 40, grattis på mej, gammelgäddan.

Min födelsedag var jättemysig, först kalas hemma med sill & potatis till middag & jordgubbar med grädde osv, till efterrätt.
Tack alla kära för alla fina paket jag fick! Jättenöjd verkligen.
SOm sagt, jag fyllde ju på midsommarafton, så på kvällen kom mina närmaste fina vänner hit & myste med alkohol & snacks. Tack alla som kom, ni gjorde min födelsedag!

Av T fick jag världens present, biljett till premiären av SATC-filmen, fiifan va bra. Och hon bjöd på tilltugg & dricka. Fruktansvärt värd present, blev jätterörd & hon fick världens kram med! Älskar henne verkligen.
FIlmen var jättebra, se den ffs, annars missar ni något.

Nu sitter vi här & väntar på Erics mamma, pappa, syster & hennes pojkvän Johan.
Vi bjuder på kaffe & kaka ikväll!

Återkommer nog senare ikväll, innan mys & film hägrar!
Postat av: t e z z 0 r

du är bäst, bara så du vet :*

2008-06-23, 13:00:54 - URL: http://youngandaspiring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!