Ta mig i kragen, någon?

Ja, någon, gör det NU!
För idag ska jag städa, om ja så ska hålla på hela natten.
Orkar verkligen inte göra allting sista dagen, ska ju som bekant köra bilen hem, det tar på krafterna.
Då måste man vara utvilad förstår ni. Så man inte kör på pensionärer o.dyl.


Fast, just nu har jag paus.
Nu ljög jag, har inte ens börjat städa.
Klockan är tre & jag sitter här iförd endast min rosa, gosiga morgonrock.

Måste ge mig på att färga håret också, damn it.
Varför kan jag inte bara vakna med blont hår? Gosh.

Puss & knullcepe sålänge då, era jävla bergsgetter.

Btw, jag är en trollpacka, utan dess like.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!