Snubbar jag drar, det är dags att tänka på refrängen

Fredag.

Kan ju börja med att berätta att jag gick upp ur sängen halv tre idag, lagom slet.
Var på fest igår längre bort på gatan typ.
Bra med folk, dock inte SÅ kul.
Men jag & T underhåller oss rätt bra själva.
Satt under bordet & drack vin, ändå till ett jävla rikspucko dök upp & började sparka Therese.
Gode gud, han är ju totalt dum i huvudet. Vår granne är det dessutom.
Tänker aldrig vara trevlig mer. Fast, jag är inte så bra på det i vanliga fall heller.

Nu ikväll har vi mest tjockat oss i soffan med diverse godsaker, kollat på idol & fredag hela veckan.
Och just precis nu sitter jag på mitt rum & lyssnar på musik och såntdära.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!