Tonårsskinn & fuskchampagne


Tack Elin för att du introducerade Lasse Lindh för mig. Älskar honom.
Åh, han är så liten & söt, och sjunger så förbannat fint!
Vafan, lyssna på honom!

Yey, har genomfört min redovisning idag, vårt egna projekt.
Det gick bra efter omständigheterna tycker jag.
Fick rätsida på rätt mycket.
En sten har lättat från mitt hjärta, kan nu fokusera endast på rookiefestivalen, ni kommer väl?
Besök www.rockparty.se, där finns info om biljetter, boende, område osv.
Kom igen, det blir kul! Köp biljett, ta med en kompis eller två & ha riktigt jävla kul under två kvällar i, just det, HULTSFRED!

Nu väntar tvätten på mig & Therese. Här får man nämligen tvätta på nätterna för att få tvätta över huvudtaget.

Puss & såntdära.
Postat av: Boy

försökte lyssa på han för ett tag sedan, men då föll han inte i smaken. Kanske skall göra ett nytt försök nu, har trots allt mognat lite!



Roy & Boy kommer självklart på rookie och sprider fashion över hultsfred!

2008-10-09, 00:59:02 - URL: http://stylebyroy.blogg.se/
Postat av: elinpelin

hihi, du är väldigt söt.

2008-11-03, 20:45:27 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!