Bitter ends

Jag tror jag är tillbaka, bittrare än någonsin!
Vem fan kommer på att man ska tillbringa 3 dagar av sin enveckas-semester i skogen vid nån sjö?
Jo visst, det hade väl varit mysigt & romantiskt om det var jag & Eric, men vår lilla tripp innefattar tre personer till, vilket inte gör det hela riktigt lika mysigt.
Visst, åka till stamsjön & grilla och fiska är kul, men hur roligt äre att fiska i tre dagar & leva på bark?
Not so funny.
Jag tänker slå tillbaka. Aldrig att detta blir av.
Jag har lovat att följa med & övernatta EN natt, om det blir fint väder, så vi får väl se.

I vilket fall sitter jag här i morgonrocken, har inte kommit längre idag, med en kopp kaffe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!