Sunday morning

God morgon sötnosar!

Har iofs varit vaken en rätt bra stund, men jag ligger fortfarande i sängen.
Försöker tvinga tillbaka Eric hit, men det går inte. Han är sån, har han gått upp så har han gått upp!

Alltså, det är nägra stycken som uppmärksammat mitt inlägg om spindeln & undrat vad det är för sort, eftersom den var rätt stor & äcklig. Ledsen att göra er besvikna, men jag är ingen spindelkvinna, jag har ingen aning om vad det kan vara för en!
Men tro mig, jag vill inte ha en sådan här inne igen.

Ne, åter till några Vänner-avsnitt & godis.
Visst är godis godast på morgonen?

Hörs senare vettja!
Postat av: JOSEFINE

vad jobbigt att han inte kan lägga sig en liten stund igen efter han gått upp :p



kolla in filmtipset i min blogg, rekommenderar verkligen den! :)

2009-08-23, 12:27:51 - URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: b&v

Kissie's BEN-CHOCK!



Vi har nu kommit på Kissie's största inspiration (2 andra blondin-bloggare) till sin ben retuchering.

Ett specialinlägg med avslöjande bilder finns på bloggen.

Check it out!

http://apieceofsisters.blogg.se

2009-08-23, 13:23:34 - URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafan, ingen spindelkvinna alltså? ;P



amen seriöst, jag hade tagit närmsta stekpanna och smashat den direkt! tänk om den kommer tillbaks,



eller nej, jag hade tvingat le boyfriend och gått och gömt mig sålänge ;P



duu, tack detsamma :P

är dock inte helt nöjd med att ha exet i headern :P hahahaha

2009-08-23, 14:55:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!