Tisdag kväll

Nu är jag hemma igen, från en icke så hektisk dag.
Jobbade ju som sagt mellan 15 & 18.
Sedan flängde jag raka vägen till stallet & tog mig en välbehövd ridtur. Underbart väder+underbar natur.
Nu är jag äntligen hemma igen.
En sak jag tänkte på förut när jag åkte till stallet var att, eftersom jag inte började jobba förrän kl 15, varför åkte jag inte till stallet på förmiddagen?
Svaret är enkelt, jag är fruktansvärt lat.
Jag gick upp vid 11 & fram till halv tre gjorde jag absolut ingenting, jag käkade frukost & satt vid datorn.
Haha, latmasken of doom.

Nu ska jag iaf börja kolla på "Tre kronor" , från början. Nån last måste man ju ha.

Puss & godnatt.
Postat av: Evelina

Sv; haha usch :( det låter verkligen som en nära-döden-upplevelse! :(

2009-08-19, 00:46:32 - URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: haha ja hon är ju det! och det här var nog en av de sämre bilderna tror jag=)

2009-08-19, 09:03:19 - URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!