Tisdags-mys

Fick åka iväg till mamma för att mormor & hennes tre bröder med familjer var på besök.
Dom bor en bit upp i Sverige, så det är inte ofta man träffar dem.
Alltså, mormor bor här, men inte dom andra :P
Sjukt kul iaf!
Jag & baby åkte till Statoil efter det & hyrde en film, "Unborn", en rysare.
Så antagligen kommer jag inte sova så mycket inatt, hihi.
Varför tvingar man sig själv att alltid kolla på skräckfilmer?
Man vet ju alltid hur rädd man blir.

Iaf, nu ska jag läsa månadens nummer av Ridsport Special & sen blire filmtime!


Godnatt & sov gott alla sötnosar!
Postat av: Marina

Jag tittar på skräckisar för att jag älskar att bli rädd x)

& unborn tycker jag verkar mer rolig än skrämmande?

2009-08-05, 11:02:06 - URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: haha, videon är helt underbar, vilka ideér folk får.



Jag såg på trailern att det var en gammal man som typ .. jagade henne? som vred på huvudet i nästan 360 grader. det tyckte jag var extremt kul. x]

tack detsamma! Jag gillar din header ;) haha. kram!

2009-08-05, 13:22:37 - URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!