Tre kronor, godis & en jävla huvudvärk

Japp, det är det som gäller just nu.
Tre kronor är min nya grej, har börjat från början & ska kolla alla avsnitt av alla säsonger.
Tur för mig att jag har godis kvar sen bion igår, för det är nog det enda som kan pigga upp denna huvudvärk.
Det har ju varit så förbannat varmt idag, så värken kom som ett brev på posten! :)

Iaf, snart trillar lönen in & då ska jag shoppa lite, så att ni får nåt att titta på.

Pussii.
Postat av: Emz

haha jag kan tänka mig, jag brukar inte heller tycka sånt där är äckligt, men herregud!

2009-08-20, 20:38:10 - URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!