Gosh.

jag snodde den av Måns ; http://diemydarling.wordpress.com/

Jag är
världsbäst på att göra kladdkaka, även om jag inte bakar så ofta.
Jag gillar att sitta & dricka kaffe & röka.
Jag äter det jag tycker är gott än så länge. Men det får väl snart bli ändring I guess.
Jag säger ja till
fint väder, utflykter & festliga tillställningar.
Jag ger mig sällan in i diskussioner som jag inte vet något om.
Jag duktig på att tycka synd om mig själv, göra god köttfärssås & att skratta tills magen värker.
Jag stör mig på idioter, snorungar, illgult, när mjölken är slut & när mina saker är spårlöst försvunna.
Jag läser skitbra böcker.
Jag är vackrast när det är mörkt. haha.
Jag skrattar Leif GW Persson.
Jag är en typisk Tvilling; jag kräver omväxling, jag är rastlös, jag är känslokall & snabbtänkt.
Jag har aldrig rökt blend.
Jag är lycklig över att jag har världens bästa familj, pojkvän & vänner.
Jag trivs inte när jag är ensam för länge.
Jag är dålig på att lyssna när folk har problem, även om jag verkligen vill.
Jag är rädd för att dö i förtid. Och att bli skrynklig.
Jag älskar att sitta på en ponny, en lagom varm sommarmorgon. Man känner sig fri då.
Jag uppskattar när folk bryr sig & vill hjälpa till.
Jag tror på att jag en dag kommer att bli smal igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!