Underbart

Helgen har varit helt perfekt!
I Fredags myste jag & baby med diverse godsaker & bra filmer.
i Lördags var det 70-års kalas för mormor hemma hos oss, med lax osv. Mums.
Älskar mormor <3
i Söndags jobbade jag två timmar, sedan var jag hos Therese och åt mumsig mat & äppelpaj.
Vi myste med Mia & Klara sedan också.
Igår var segt dock, fick fan inget gjort.
Jo, jag städade köket hos eric, sen hade vi möte.
Åkte vidare till mormor där mamma & syster var, fick mat, sedan spelade vi kort i 3 timmar, ändå in på natten.
Så idag är jag lite seg, men vid 11-tiden kom jag till jobbet.
Har skrivit klart min redovsning nu iaf, har bara intervjuer kvar.
Suck.
tar det på torsdag.
Gosh.
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!