Tisdag

Idag är en seg dag.
Jag kom försent på grund av vädret, bilen höll på att blåsa av vägen.
Jävlar vad läskigt det var!
Och när jag kom hit så var vattenkokaren borta, och jag ville ha té.
Så jag fick så snällt promenera upp till köket & låna en där.
Ingen vet vart vår tagit vägen. haha.
Fick iaf tårta på frukosten.
Chokladtårta med mousse & frukt på.
Behöver med andra ord inte äta mer idag.
Fast, jag är snart hungrig igen.
Två bitar var mumsade jag och Sandra i oss.
Dom andra var pryda & tog bara en.
Man ska ju ta för sig när det är gratis, aight?
Pia & Jan är på nåt viktigt ekonomimöte, så jag är all alone.
Radion is my saver today.
Dom har rixfm här, vilket vi inte har i Varberg.
Men jag tycker inte ens om rixfm & P3 går fan inte att få in här. Så jävla kasst.
I eftermiddag så ska jag ut & gå/springa en runda. Sen ska jag cykla på träningscykeln ett tag.
Hoppas det ger results nån dag framöver. För jag är lönnfet & jag gillart inte.
Eller jo, det är mysigt när det är kallt ;D

Oj, vad långt det blev.
Tänk att man kan få med noll information på så många rader.
Starkt jobbat Jenz0r.


pUz     <'3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!