10 saker ni inte visste om mig





1. Jag vill helst inte göra smoothies & annat av färsk frukt, för jag tycker dom är så fina hela.
Tänk er att mosa en fin jordgubbe till beståndsdelar, fy!

2. Jag sjunger i bilen (Och då menar jag högt, jättehögt) , och slutar alltid när jag möter någon, eftersom dom kan tro att jag är spritt språngande galen.

3. Jag tycker numera att World of warcraft är kul. Slå mig.

4. Jag kan sitta & titta på Jennifer Aniston i timmar, hon är ju så jävla snygg.

5. Jag är en sucker för Powerking, finns inget bättre.

6. Jag pratar jättemycket med mig själv när jag är ensam.

7. Dom bästa chipsen som finns är Estrella's Hot Sweet Chili Chips. Mums på det <'3

8. Ibland tror jag att jag fortfarande kan komma i min systers kläder, men blir lika besviken varje gång. (Hon är 14 år & längre än mig, dock smalare också).

9. När jag flyttade till Hultsfred & Linköping hade jag alltid med mig min Björne-nalle, med Erics parfym på, att den stackars björnen inte dog i ångorna.

10. När jag är ute & rider låtsas jag att jag lever i nån slags indian-tid.
Postat av: therese

3:an borde det vara en liten lätt lavett på kanske ja...

2009-07-15, 15:45:47 - URL: http://diemydarling.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!