D-day

Hemma från stranden igen, har legat med pensionärerna & schtekt & varje gång det blivit för varmt har jag tagit ett sånt där kärringa-dopp, dock doppat huvudet också!
Låg och flöt i vattnet en lång stund första doppet, helt underbart att bara få ta hand om sig själv i tre timmar.
Vid femtiden kom Eric med Cola & Ballerina choklad, MUMS PÅ DET! :)
Efter det cyklade vi till Stanton's & åt.
Det blev en pastasallad med skaldjur för min del & stenungsbakat pitabröd med currykyckling för Eric, gött as hell!

Nu blire lite bloggläsande & musiklyssnande för min del.
Förresten, har hittat min kamerasladd, så bilder kommer att befinna sig här på min blogg imorgon.

Puzcx.
Postat av: Sofia Werlin

Härligt med stranden :D

2009-07-01, 21:40:04 - URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

kikar in och säger hej!

vilken mysig blogg du har :-)

allt bra idag?

2009-07-01, 22:54:15 - URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!